29 Aralık 2012 Cumartesi

Kırmızı Halıdan 25 Tüyo

Daima Gülümseyin
"Bir kadın en çok gülümsediğinde güzeldir. Bunun dışında önerebileceğim şey, her zaman nemlendirici kullanmanızdır." -Beyoncé

Göz Kremine Yatırım Yapın
"İyi bir göz kremi yolculukta, işte ve yoğun dönemlerde hayati önem taşır-göz çevresindeki şişliklerin önüne geçer." -Kate Winslet

Yorgun Olsanız Bile Yüzünüzü Yıkayın!
"Bütün bir günü veya geceyi yüzünüzü yıkamadan geçirmeyin. Bütün kir ve makyaj cildinizde kalır." -Mary J. Blige

Yağı Tekrar Düşünün
"Ben omega-3 yağı kullanıyorum. Cildimdeki hafif yağlı hali seviyorum. Bu dünyadaki en güzel duygulardan birisi." -Gwyneth Paltrow

Gözeneklerinizi Açın
"Montreal`de film çekimindeyken hava dondurucuydu. Eğer bir miktar Aquaphor alıp yüzünüze uygularsanız cildiniz daha taze görünecektir." -Lucy Liu

Bol Bol Su İçin
"Bir kez daha çok su içmeye başladığımda cildimin, saçlarımın ve tırnaklarımın daha parlak olduğunu gördüm." -America Ferrera

Cildinizi Koruyun
"Ben makyajıma her zaman mat bir kapatıcıyla başlarım, daha sonra parlatıcıya geçerim." -Scarlett Johansson

Güle Bulanın...Gerçek Anlamda
"Fondöten ve biraz allık uyguladıktan sonra yarı saydam pudra sürüp üzerine gül suyu spreyi sıkıyorum. Bu cildinizin kusursuz ve makyajsız gibi görünmesini sağlar." -Liv Tyler

Rujunuza Farklı Gözle Bakın
"Rujumu fondötenimi sürmeden önce elmacık kemiklerime uyguluyorum." -Jewel

Tamamen Bronzlaşın
"Daha natürel bir görüntü için yanaklarıma ve göz kapaklarıma da bronzlaştırıcı uyguluyorum." -Rachel Bilson

Güneş Görmemiş Görüntüyü Unutun
"Her kadın -ten rengi koyu kadın bile- bronzlaştırıcı allık kullanmalı. Kendi bronzluğunuzun yeterli olmadığını unutmayın!" -Iman

Nemlendiriciyi ve Bronzlaştırıcıyı Karıştırın
"Işıltılı bir cilt canlı görünmenin en iyi yoludur. Eğer makyaj yapmak istemiyorsanız, bronzlaştırıcıyı nemlendiriciyle karıştırın. Böylece makyaj yapmadan da güzel görünebilirsiniz." -Eva Mendes

Göz Kapaklarınızı Hazırlayın
"Dumanlı göz makyajı için, önce bölgeyi nemlendirin. Böylece kalem çektiğiniz zaman doğal ve kusursuz bir çizgi elde edebilirsiniz." -Ellen Pompeo

Malzemeleri Fonksiyonel Kullanın
"Gözünüzün çevresine sürdüğünüz fondötenin altına pudra sürün, böylece farınız dağıldığında kolaylıkla silebilirsiniz." -Katherine McPhee

Kirpiklerinizi Belirginleştirin
"Kirpiklerinizin daha iyi kıvrılmasını istiyorsanız kirpik kıvırıcınızı kullanmadan önce bir veya iki saniye saç kurutma makinesinin altına tutun." -Isla Fisher

Göz Kapaklarınızı Canlandırın
"Eğer göz kapaklarınıza vazelin sürerseniz bakışlarınız bir meleğinki kadar canlı olacaktır." -Freida Pinto

Kendi Renginizi Yaratın
"Farklı tonlardan yeni renkler yaratmayı seviyorum. Önce gerçekten kuru olan mat bir rujla başlıyorum, sonra daha nemli olan farklı bir tondaki ruju sürüyorum. İşin püf noktasıyla asla dişlerime bulaşmaması. Bu konuda dikkatli olmalısınız!" -Gwen Stefani

Rujunuzu Silin
"Dudaklarımda daha doğal bir pembe istediğimde kırmızı ruj sürüyorum, daha sonra siliyorum. Üzerinde de parlatıcı uyguluyorum." -Halle Berry

Ojeyi Bir Kenara Bırakın
"Tırnakların doğal rengini seviyorum. Bakımlı oldukları sürece oje sürmeksizin güzel ve şık duruyorlar." -Joy Bryant

Kıyafetleriniz Güzel Koksun
"Kıyafet odasına gittiğimde parfüm kokusu almaya bayılıyorum, bu yüzden kıyafetlerimi her zaman spreyliyorum. Şişenin sonunda, dibinde kalan miktara ulaşılamayacak hale geldiğimdeyse spreyi yerinden çıkartıp kalanı tişörtlere ve elbiselere serpiyorum." -Sarah Jessica Parker

Gülümseme Uzmanı Olun
"Oyuncu bir arkadaşım harika bir hilesini paylaştı. Gülerken dilimi dişlerimin arkasına saklamamı önerdi. Bu şekilde güldüğünüzde yanaklarınız çok büyük görünmüyor. Bu da oyuncuların sırrı olmalı!" -Jessica Chastain

Kapatıcınızın Tonunu Azaltın
"Ten renginizden iki ton düşük kapatıcı kullanın ve gözlerinizin altına uygulayın. Böylece dikkati gözlerinize çekersiniz ve -özellikle çok yorgun olduğunuz zamanlarda- görüntünüz yenilenir." -AnnaLynne McCord

Kedi Gözü Makyajını Dikkate Alın
"Ben far fırçası kullanmıyorum, aynı paketin içinde gelen süngeri kullanmayı tercih ediyorum. Bu hem daha rahat uygulanıyor hem de her gün kedi gözü makyajı yapmamı kolaylaştırıyor. Siyah eyeliner da sürdükten sonra hazır oluyorum." -Ashlee Simpson

Eliniz Hafif Olsun
"Benim güzellik sırrım çok basit: Doğru renkleri kullanmak. Unutmayın bu şekilde çok fazla makyaj yapmanıza da gerek kalmaz." -Jessalyn Gilsig

Kendiniz Olun
"Ben çok güler yüzlü bir insanım, o yüzden makyaj yaparken dikkate aldığım tek şey çok abartılı olmaması. Çünkü kimi zaman sadece gülümsemek ve doğal olmak yetiyor." -Rosario Dawson

Kaynak: InStyle Dergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...