27 Ekim 2012 Cumartesi

Naz Elmas'ın Güzellik Sırları

Naz Elmas'ı çok beğenirim.. Avrupai güzelliği, renkli gözleri, narin görüntüsüyle televizyon dünyasının en güzel yüzlerinden biri.. Bakalım güzellik sırları nelermiş Naz Elmas'ın?

Yeni sezonda bir dizide yine başrol oynayacak olan Elmas, diziye ait ayrıntı anlatmıyor. Naz Elmas, güzellik sırlarını ise Instyle dergisinin Haziran sayısında anlattı...

* Bir kadını, güzel kadın yapan nedir?

Öncelikle kültürlü ve kendini geliştirmiş olması çok büyük önem taşıyor. Ardından hayata karşı duruşu, yani kendine güveni olması ve elbette bakımlı olması. Bir kadının doğuştan sahip olduğu doğal güzelliği bakımlı olduğunda daha bir ön plana çıkıyor.

* Yaz geldi, beyaz tenlisiniz, güneşle aranız nasıldır?
Bronz ten çok severim, ama bronzlaşmak için bilinçsizce davrananlardan değilim. Güneşin altında saatlerce zaman geçirmem. Güneş koruma faktörlü ürünlere de çok güvenmiyorum, güneşten korunmak için gölgede durmak daha doğru. Ayrıca ben beyaz tenimi de çok seviyorum, bence
kış aylarında duru beyaz ten çok doğal gözüküyor.

* Cilt bakımınızdan bahseder misiniz?

Temizlik en önem verdiğim konu. Bizim işimizde çok makyaj yapılıyor. Cildim hava almayacak diye bir korkum var, bu yüzden fondöten gibi ürünler kullanmıyorum. Sabah-akşam düzenli temizleme sütü, tonik ve ardından nemlendiricimi uyguluyorum.

* Çok kilo vermişsiniz, özel bir diyetiniz var mı?

Yoo, çok fazla vermedim, sadece bir ara dizide hamile bir kadını canlandırdığım için kilo almıştım, o kiloları verdim hepsi bu. Düzenli spor yapıyorum, hatta buradan çıkınca da spora gideceğim. Bol meyve ve sebze tüketiyorum. Elma, muz ve çilek vazgeçilmez meyvelerim. Balık yemeye dikkat ediyorum ve peynire bayılıyorum. Cilt bakımı sadece kullanılan kremlerle güzel olmuyor, yediğin içtiğin çok büyük önem taşıyor.

* Bir ara söylentiler olmuştu. Yüzünüzde estetik var mı?
Bunu son kez söylüyorum, yok. En son yine biri sormuştu ve küçüklük fotoğrafımı göstermek zorunda kalmıştım. Babamı bir görseniz, suratlarımız neredeyse aynı. Ona çok benzerim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...