27 Ekim 2012 Cumartesi

"Kırmızı Rujum Olmadan Asla!" / Kate Moss

























Her model gibi güzellik sırrı açıklamaktan hoşlanmayan Kate Moss, bu kez sırlarından bahsetti.

Kırmızı rujum olmadan asla Dünyada milyonlarca kadının ikonu. Stiline ve güzelliğine herkes hayran ama Kate Moss güzellik sırlarını şimdiye kadar neredeyse hiç paylaşmadı. Bir İngiliz Dergisi’ne konuşan Kate Moss, “Doğal güzellikte bir görüntü tercih ediyorum. Ama kız arkadaşlarımla bir yere çıkıyorsam gittiğimiz yere göre biraz göz makyajı ve pırıl pırıl bir kırmızı ruj kullanmayı seviyorum” dedi.

EN MUTLU ANLARIM KIZIM VE KOCAMLA OLANLAR

Kate Moss için makyajın vazgeçilmez unsuru ise gözlerine maskara çekmek. Moss, “Vaktim oldukça yüz bakımı yaptırırım ve çok su içerim” dedi. Dergiye bronz bir tenle poz veren ünlü model, “En mutlu anlarım kızımla ve kocamla vakit geçirdiğim anlar. Yemek pişirmeyi seviyorum ve buna vakit ayırmayı. Benim için hayattaki en önemli şey ailem ve sevgi” dedi. (Daily Mail)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...