30 Ekim 2012 Salı

Çiçeklerin Aşk Dili

Çiçeklerin aşk dili

Özel günlerde sevgilinize çiçek armağan etmeyi alışkanlık haline getirenlerden misiniz? Eğer öyleyse ne mutlu sevdiğinize ama ona vereceğiniz çiçeğin aşk dilini mutlaka bilmeniz gerekiyor.

Her çiçekle bir duyguyu ifade etme şansına sahipsiniz. Çünkü çiçeklerin her biri farklı bir duyguyu ifade ediyor.

Uzmanlara göre, Açelya nefse hakimiyeti, Pembe veya Kırmızı Akasya da, güzellik, zarafet ve inceliği simgeliyor ve "Seni beğeniyorum" manasına geliyor.


Dostluğun simgesi Beyaz Akasya ise, "Bizimki temiz bir sevgi", "Belki biraz arkadaşça" mesajını sunuyor.

Adaçayı, eşler arasında, "Biz iyi bir aileyiz" mesajını verirken, Sarı Akasya, platonik aşk demek.

Ananas, "Sen kusursuz birisin" ifadesinin açıklaması olurken, Ardıç da, "Seni koruyacağım" demenin bir başka yolu.

Badem, "Aşkımızın sürmesini ümit ediyorum" anlamına gelirken, Çan Çiçeği de, "Aşkımıza sadakatle bağlıyımın" açıklaması oluyor.

Çingülü ve Çuha Çiçeği de, "Zarif ve çok güzelsin" ifadesinin anlatımı olurken, Erik "Sözüme sadık kalacağım" manasına geliyor.

Fındık ve Zeytin, "Barışalım" isteğinin iletilmesi anlamına gelirken, Fulya, "Sevgilim, geri dön", Gardenya "Gerçek aşkımsın" Pembe Gül, "Arkadaşımsın", Kırmızı Gül, "Seni seviyorum ihtirasla bağlıyım sana", Kırmızı Gül Goncası, "Genç ve güzelsin", Hanımeli de, "Sana olan bağlılığım sonsuza kadar sürecek" duygularının izahı oluyor.

Hercai Menekşe, "Beynimi işgal ediyorsun, ama ben bu durumdan şikayetçi değilim" mesajı verirken, Ihlamur, evli çiftler için "Seni seviyorum" anlamı taşıyor.

İçtenliği ifade eden Kaktüs, "Aşkımız için zorluklara katlanmalıyız" mesajı sunarken, Kamelya "Kusursuz bir aşıksın", Koyu Kırmızı Karanfil "Kalbimi kırdın", Pembe Karanfil "Seni unutmayacağım", Kırçıllı Karanfil "Üzgünüm, ama bitmek zorunda", Sarı Karanfil "Beni hayal kırıklığına uğrattın", Beyaz Krizentam "Bana gerçeği söyle" demek oluyor.

Kırmızı Lale Aşk itirafını ön plana çıkartırken, Alacalı Lale "Gözlerin çok güzel" , Mor Leylak "Sana ilk görüşte aşık oldum", anlamında....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...