15 Ocak 2013 Salı

Erkeklerin Hoşuna Gidecek 50 Hareket!

Erkekler, kadınlarda en çok sevdikleri davranışları anlatıyor...

1. Uykudan uyandığım anda beni öpüyor.

2. Birlikte dışarı çıktığımız bazı akşamlar benim için stilettolarını giyiyor. Hem böylece Converse’leri de biraz olsun dinlenmiş oluyor.

3. Gözlerimin içine bakıp şöyle diyor: “Eğer10 saniye içinde soyunmazsan, seni ben soyacağım.”

4. Anneme atacağıma dair söz verdiğim kartpostala yazacaklarımı o bana söylüyor, ben yazıyorum.

5. Cola’yı buz gibi içiyor. Üstelik light da değil!

6. O gün kız kardeşimin doğum günü olduğunu bana tam zamanında hatırlatıyor.

7. Konserve kutuyu bana açtırırken gücüme hayran kalıyor.

8. Arkadaşlarla maç yaptığımızda beni desteklemek için o da geliyor.


9. Önemli bir randevum olduğu günün öncesinde kravatımı hep hazır tutuyor.
10. Evi temizlediğimi hemen fark ediyor. Pis kalan yerlerle ilgili ağzını açıp tek kelime bile etmiyor.

11. Bana “Bu gece yeni bir şey mi denesek”diyor.

12. Spartacus’ün yeni bölümünü benim için kaydediyor.

13. Saçımın düzgün şekilde tıraş edemediğim yerlerini o tıraş ediyor.

14. Sırtıma masaj yapıyor. Ayaklarıma a… Hatta her yerime.

15. Çocukluk arkadaşım Berk’i bir şeyler atıştırmak için evimize davet ediyor. PlayStation oynarken yanımızda oturup tezahürat ediyor.

16. Yaptığım rostoyu yediğinde kendinden geçiyor.

17. Gazeteyi önce benim okumamı bekliyor.

18. Ajandamın içerisine küçücük bir kağıt sıkıştırmış. Üzerinde şöyle yazıyor: “Seni seviyorum.”

19. Kafam biraz kaşındığında ellerini saçımda hafifçe gezdiriyor.

20. Altı yaşındaki kızımın dans gösterisine benimle birlikte geliyor.

21. Rujunu sadece benim için tazeliyor.

22. Kendi başıma gidip de almaya cesaret edemeyeceğim gündüz kremini benim için alıyor.

23. En iyisinin ben olduğumu söylüyor. Özellikle de bir konuda içim içimi kemirdiğinde…

24. Final Fantasy oyununda yaptığım skorumu merak ediyor.

25. Almam gereken doğum günü hediyesi için ipuçları veriyor.

26. Hafta sonu için önceden plan yapmıyor.

27. Korku filmleri kiralıyor.

28. Bana “Bu sabah çok yakışıklısın”diyor.

29. İnternetten bana harika ayakkabılar satın alıyor.

30. Kahvaltıda üzerinde yalnızca benim gömleğimle masada oturuyor.

33. Bana, beni arayacağını söylüyor ve hakikaten de buluşma zamanı yaklaşırken arayıp saati hatırlatıyor.

34. Duşta uzun vakit geçirmeme ses çıkarmıyor.

35. Kendisi rejim yapsa bile benim için sosis almayı ihmal etmiyor!

36. Önemli bir iş görüşmem olduğunda beni psikolojik olarak hazırlıyor.

37. Eğer bir kitabı sevdiysem, o yazarın başka bir kitabını alıp bana hediye ediyor.

38. Yeni prezervatifler almış!

39. Gideceğimiz restoranı benim seçmeme izin veriyor.

40. Ona hediye ettiğim fuları takıyor.

41. Benimle Play Station oynuyor.

42. Ona uzun saç sevdiğimi söylediğimden beri saçlarını uzatıyor.

43. Müzik listemde sevmediği bir şarkı olsa bile bile benimle dans ediyor.

44. İyi dans ettiğimi düşünüyor.

45. Beni can kulağıyla dinliyor. Gerçekten.

46. Zamanım yoksa evimin alışverişini yapıyor, faturaları ödüyor.

47. Uyurken başını göğsüme yaslıyor.

48. Bana “sensiz ne yaparım” diye soruyor.

49. Bana en sevdiğim yemekleri yapmaya çalışıyor.

50. Yetiştiremediğim zamanlarda işimde bana yardım ediyor.

Kaynak: Caferuj.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...